joi, 21 iulie 2011

Vis . . .


                            44 is special !

 Acum , ma adaposteste o altfel de dragoste , am o altfel de privire cu care vad lucrurile , uneori respir mai greu si cateodata visez mult prea mult . Iubire , doar indura-te de noi si lasa-ne sa fim impreuna !
 Visez frunze care cad intr-un decor mult prea intim , un vant care adie usor peste noi , mana mea stransa de mana lui , "pedeapsa-mi" ispasita si multa liniste . Visam impreuna la un rasarit care ne va trezi dimineata , dar pana atunci ne iubim cu noaptea . Avem incredere unul in altul si ne zambim . Privim stelele si apoi realizam ca iubim enorm ochii celuilalt , care se pierd in intunericul noptii . Vreau sa-ti lasi orice griji in mine , iar ele sa ma cuprinda precum picurii de ploaie . Vreau sa te eliberez de orice ! 
 Cateodata simt cum scoti orice parte in care este iubire din sufletul meu si o prinzi in tine . Tu ma umpli de fericire si aprope tot timpul visez la ceva .
 Sufletul meu si-a gasit drumul ! "Ti-am iubit necunoscutul" , dar acum ma bucur ca incep sa te cunosc . Stam jos , ne sarutam imbratisati si timpul trece peste noi . . .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu