sâmbătă, 9 iulie 2011

Asteptare

  M-am gandit ca nu mai are rost sa raman sa te astept . . . pentru ca nu mai pot ! Stiu ca ceea ce am scris nu o sa ajunga la tine , caci esti departe ! Faci parte din alta lume acum ! E atat de frig aici si niciodata soare .  Despre tine ce sa mai scriu ? M-am cufundat in asteptare , in momente de neputinta in care vroiam sa te strig , dar realizam ca oricum nu ma vei aude , deci de ce sa ma strofoc ? Am obosit de tot . De aer , de glas , de priviri ! Mi-e dor de tine , de momentele in care imi incalzeai sufletul . Acum esti departe ! Te pot invata sa zbori daca vrei ? Te astept aici sus . Dar nu te grabi ! Mai ai multe de facut . Invat sa te astept in continuare ... 
                                                                          Love , your angel .



Un comentariu:

  1. Nu e nimic adevarat ! E doar o poveste dintre un baiat si o fata . Din pacate fata a trebuit sa "zboare" de pe pamant , iar acum il asteapta pe baiat . Pure fantasy ! ! !

    RăspundețiȘtergere