vineri, 15 iulie 2011

Eu , tu si marea !

         " Cu tigara aprinsa , asteptand furtuna ! ... "
 Privesc in jurul meu si vad cum un nor strapunge lumina soarelui . Marea e si ea agitata , incepe sa-si planga tremurul . Abia zaresc o urma de vietate . Un pescarus slab abia-si mai tine aripile intinse in puternica bataie a vantului . Strang tigara intre degete si privesc in gol . Inainte de a ma lasa prada acestui loc , imi zambesc . Simteam o alunecare puternica a tot ceea ce era in jurul meu . Doar eu ramaneam neatinsa . Nu am mai simtit asta de o eternitate ! Acum simt ca am mai retrait aceste momente , ca si cum locul acela m-a renascut exact in acel moment . Vroiam sa-i las timpului drum liber ! Sa eliberez acel moment de presiune ! Sa scap ! A fost odata cand am reusit sa opresc timpul . Acum vreau sa-i dau drumul si nu stiu cum !  Timpul e , insa , infinit ! Inchid ochii si iau lucrurile asa cum sunt . Eu , marea , tu in gandul meu , timpul care sta pe loc . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu