sâmbătă, 30 iulie 2011

Take me the way I am !

 M-am hotarat cat de curand sa-mi pierd timpul . Ce rost are cand afara nu vad o raza de soare sau ca mai sunt cateva zile si inima imi va intra intr-o pauza lunga . . . Nu mai am putere sa stau degeaba . Acum privesc ca o nebuna pe geam si vad soare . Vad lume , dar eu raman tot inauntru ! Astazi poate ca inseamna ceva , pentru ca pana acum n-am mai plans de mult timp . Nimic nu a fost mai minunat , decat atunci cand am auzit din nou "Buna dimineata ! " . 
 Poate ca simt mult prea mult plictiseala si obsesiile care se petrec in jurul meu . Ascult aceeasi melodie de 100 de ori si simt ca inca nu inteleg ce se petrece . Imi impletesc sufletul apoi il las sa se desprinda . Are noevoie de o pauza !  
 Pana acum , pentru mine , viata a ramas acelasi mister , condimentat cu romantism si o gramada de obsesii . Nu vreau sa ma tem sa-mi traiesc destinul , dar azi mi-e frica ! Ce-as fi eu fara aceasta inima , fara aceste pauze lungi ? Dar cand vine vorba de tine , ma sufoc ! Si mi-e frica sa privesc spre viitor. Mi-ar ajunge o ora de priviri . Tu nu ai suflet ! Tu esti suflet ! 
 Acum nu-ti vorbesc , m-am hotart sa tac ! E soare . Pastrez din tine amintirea unei zile de primavara .  Vom fi tu si eu si o zi de toamna . . .Inima ,odihneste-te!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu