miercuri, 20 iulie 2011

Linistea va curge-n mine !

Eu ti-am alergat prin vene,
Ti-am suflat pudori pe gene,
Eu ti-am upgradat sarutul,
Ti-am iubit necunoscutul!
Am fost zmeul tau mereu
Sa ma ti in vant nu-i greu,
N-ai stiut sa tragi de sfori!
Am cazut de mii de ori..
(Am cazut de mii de ori)
Trebuie sa zbor!
Sa fac dragoste cu ploaia,
Sa fac dragoste cu vantul,
Sa fac dragoste cu cerul,
Sa ma-ntind pe tot pamantul.
Stelele-s pistruii noptii,
Luna-i amintirea zilei
Norii sunt cearceaf pe soare,
Ei ma vor uita de tine 
(Ma vor uita, Ma vor uita)
Linistea va curge-n mine.
Sa fac dragoste cu ploaia,
Sa fac dragoste cu vantul,
Sa fac dragoste cu cerul,
Sa ma-ntind pe tot pamantul.
Stelele-s pistruii noptii,
Luna-i amintirea zilei
Norii sunt cearceaf pe soare,
Ei ma vor uita de tine
Linistea va curge-n mine.

                            Vama Veche - Zmeul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu