miercuri, 6 iulie 2011

Copil cu ochi caprui


Unde imi tin culorile ochilor de vad asa ? 
Eu stiu ca ei sunt maro .
Dar de ce vad colorat  ?
Vad zane , feti-frumosi , balauri !
Nori in diferite forme , oameni desenati peste tot !
Creta , mingi , viata !
Uneori uit de lume ! De tot ce e ea !
Inchid ochii si iau lucrurile asa cum sunt .
Lumi imi curg prin pleoape ,
mintea mea o ia razna . 
Am nevoie de existenta , de culori , de lume !
Ma joc cu tot ce simt eu .
Cand mi-e somn ma joc cu visele , le colectionez .
Cand sunt suparata ma joc cu gandurile , le imprasti .
Cand plang ma joc cu lacrimile , le strang in palme .
Cand sunt fericita ma joc cu momentele , le pastrez .
Cand sunt indragostita ma joc cu sufletul , ii dau viata .
Cand zambesc ma joc cu rasul , ii tin parte .
Nebunia mea ma completeaza .
Imi da putere sa vad in culori , sa ating lumina !
Sunt locuita de copilarie,iubire,viata .
Nu tin minte primul meu cuvant rostit ,
nici ultimul ,
dar ma tin minte pe mine !
Copil cu ochi caprui cuprins de fantezie !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu