joi, 17 noiembrie 2011

Lasati ploaia !


Lasati ploaia sa ma imbratiseze de la tample pana la glezne ,
Iubitii mei , priviti dansul acesta nou , nou , nou ,
Noaptea-si ascunde ca pe-o patima vantul in bezne ,
Dansului meu i-e vantul ecou .

De franghiile ploii ma catar , ma leg , ma apuc
Sa fac legatura-ntre voi si-ntre stele .
Stiu , voi iubiti parul meu grav si nauc ,
Voua va plac flacarile tamplelor mele .

Priviti pana o sa vi se atinga privirea de vant
Bratele mele ca niste fulgere vii , jucause -
Ochii mei n-au catat niciodata-n pamant ,
Gleznele mele n-au purtat niciodata catuse !

Lasati ploaia sa ma imbratiseze si destrame-ma vantul ,
Iubiti-mi liberul dans fluturat peste voi -
Genunchii mei n-au sarutat niciodata pamantul ,
Parul meu nu s-a zbatut niciodata-n noroi !

                                     Ana Blandiana - Dans in ploaie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu