miercuri, 30 noiembrie 2011

Lasandu-ma pe mine in urma lor...

Nu e usor nu e nici greu
Sa incerci acum sa te intorci din drum
Poate ca eu cu sufletul meu
As avea atat de multe sa iti spun
Insa ochii tai se vor pierde in noapte
Lasandu-ma pe mine in urma lor
Stiu ca ochii tai vor fi doua soapte
Si mi-e foarte dor,mi-e tare dor de ei

Vreau sa simt caldura ta cand noaptea va veni
Doar stelele sa stie ca ai sosit
Parul tau va fi iar ud de roua in zori de zi
Si as vrea sa pot sa-ti spun "Bine’ai venit ! "
Insa ochii tai se vor pierde in noapte
Lasandu-ma pe mine in urma lor
Stiu ca ochii tai vor fi doua soapte
Si mi-e foarte dor,mi-e tare dor de ei
Insa ochii tai se vor pierde in noapte
Lasandu-ma pe mine in urma lor
Stiu ca ochii tai vor fi doua soapte
Si mi-e foarte dor,mi-e tare dor de eï!!!!!


                                    Holograf - Ochii tai

2 comentarii: