miercuri, 21 septembrie 2011

Semnat : mami

" in unele povesti eram numai eu . in unele povesti imi tineam respiratia . "

  OBRAJI ALBASTRI : "cand eram mica numaram crapaturile din tavan si din umbra farurilor , care se rasfrangeau pe el , inventam povesti . in unele povesti ma intreb daca merita sa cauti oameni care nu vor sa te gaseasca .
in unele povesti eram numai eu .
in unele povesti muream . "

  PLEAOAPE VERZI : " dansam .
dansam .
dansam .
repeta dupa mine , imi spune ema :
dansam .
repet dupa ea . obrajii nu-i mai simt asa de incinsi . in fata oglinzii din baia colegiului ema scoate din poseta tot felul de farduri si le pune pe marginea chiuvetei . usa de la baie a baricadat-o .
cine are nevoie sa faca bine sa astepte , imi spune ea :
te-ai fardat vreodata ?
da , ii spun :
cand eram mica ma jucam cu fardurile mamei .
obrajii gri .
buzele albastre .
pleoapele verzi . "

  BUZE MOV : " vocea emei maimutareste vocea parintilor mei . ema citeste cate un bilet , dupa care il arunca in aer . copilaria mea imprastiata prin dormitor . calc pe un bilet incercand sa culeg altul de pe jos .
incep sa citesc si eu . "

OBRAJI ALBASTRI , PLEOAPE VERZI si BUZE MOV  : " in unele povesti schimb sfarsitul pana cand lucrurile se termina bine . in unele povesti incerc sa ma trezesc din vis . in unele povesti incep sa respir ."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu