miercuri, 31 august 2011

The last summer rose . . .

"Ar trebui sa existe o vara eterna in sufletele recunoscatoare ."

 Damn ! S-a terminat si vara asta . . . Insa nu regret nimic , in afara faptului ca a trecut mult prea repede . Am trait momente extrem de placute , am iubit , mi s-au spus cuvinte extrem de frumoase , pierdeam zilele afara , fara sa-mi pese de nimic , doar ca eram cu prietenii mei . Vara asta , pot sa spun .. a fost "the best ! " .
 Si .. cum azi e ultima zi de vara , hai s-o facem sa fie precum prima ! Sa putem sa ne mai bucuram de ultima zi de vara !  

 Some summer moments . . . 






  Si acum .. nu pot sa spun altceva , decat ca astept urmatoarea vara . Sper sa fie pe masura acesteia ,  pentru ca a fost minunataaaaaaaaa ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu