joi, 4 august 2011

Zile , nopti

Ce-i de facut cand iubirea iti cere o pauza ?

       Draga D ,

 Pentru ca dincolo de departare am inteles dragostea mai bine , pentru ca n-am mai trait singura niciodata pentu atata timp , pentru ca noptile nu mai sunt nopti , pentru ca ziua trece din ce in ce mai greu , de aceea stau si astept . Am invatat sa fac acest lucru . Si uneori nici aceasta idee nu-mi mai surade . Ma mai plictisesc si eu de atata asteptat , de acelasi sentiment , de departare . Poate ca nu ma intelegi sau simti ca te mint . Insa decat sa te pierd , prefer sa mint . Caci in final totul va ramane la fel . Acum nu pot sa-mi mai propun nimic , deoarece mi-a fost furata inima si dusa departe , iar viata mea este tot aceeasi incalceala , insa cu putina dragoste in plus . 
 Nu stiu sa respir fara tine ! Pentru ca nu am fost obisnuita asa . Noptile trec si adorm o data cu inceperea zilei . Parca sunt alta . . . E bine ca adesea imi aduc aminte de soarele care adormea o data cu noi , de banca pe care o batuceam de atata stat , de momentele de tacere surda . Suntem pietoni in  drumul nostru , iar cand privim in ochi celulilalt avem voie sa trecem dincolo . Facem schimb de suflete .
 Viata ne-a trasat pana acum cateva linii , foarte putine ce-i drept , si mereu am reusit sa trecem peste ! Inca 18 zile de pauza . Imi umplu sufletul cu amintiri din primavara si inchid ochii .
     
                                                                 Love , O.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu