miercuri, 3 august 2011

Ea , el . . .



"Esti atat de departe,un final fericit din povesti neterminate . . ."

 Ce greu trece timpul ! Cred ca am citit de mii de ori versurile de la tine si nu-mi trece deloc dorul . Parca e tot mai mare . Mintea mea nu e deloc odihnita . Imi trec imagini ale fericirii pe care o traiam candva si nu pot nici cum sa-mi stapanesc lacrimile . Nu mai misca nimic in mine . Parca sunt alta fata si tu esti tot acela , numai ca nu esti aici . Imi intorc privirea in toate partile si nu te vad . Abia apoi realizez ca nu esti aici si ca 3000 de km ne despart . Nu incetez deloc sa ma gandesc la tine ! Ascult melodiile pe care mi le-ai trimis incontinuu si mi te imaginez alaturi . Obrazul meu iti duce dorul ! Mi-e dor sa ma zgarii pe fata si sa-ti simt buzele aproape . Sa stam pe aceeasi banca 2 ore incontinuu si sa nu scot niciun cuvant , sa obosesti cat imi vorbesti . Sa-mi incalzesti mainile mereu reci si sa-mi pun picioarele peste ale tale . Sa stam imbratisati si sa privim apusul .(Iti aduci aminte ? Ne-a vegheat la ultima intalnire. . .) In noi a inceput timpul unei zile de primavara . Acum ia o pauza . Vreau sa ma rasfrang in zambetul tau si tu sa-mi furi un sarut . Sa ne plimbam tinandu-ne de mana pe aleile din apropiere si sa-ti incredintez sufletul meu . 
 Astazi , aseara , maine , tot timpul . . . raman aceeasi ! Te astept , Fat-Frumos !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu