marți, 21 iunie 2011

Scrisoare pentru inima

                             "Fara sa gandesc , inima indepartata . . ."


      Corp stingher , 


  As fi vrut sa desenez ceea ce vreau sa scriu . Stiu prea bine cum arata legatura dintre noi , stiu cum zambesti , stiu momentul in care iti intorci privirea spre mine , stiu cum respiri , stiu cum atingi , iti stiu pana si umbra , mereu in miscare . Nu ! Chiar nu e nevoie sa stiu si altceva . Imi e suficient . Imi dau seama de ceea ce esti doar din putin . Te compui din putin , insa insemni mult . Lumi diferite , insa oameni la fel . Suntem diferiti , paraleli uneori , dar ne avem unul pe altul . Evadez din nou din lume si te gasesc langa mine . Imi e de ajuns sa stiu ca auzi vocea mea citind aceasta scrisoare . Fara sa ma uit , imi dau seama ca esti aici . Simt ! 
  Am inceput cu putin , insa acum s-a transformat in ceva imens . Ne miscam atat de siguri pe noi , incat lumea nu face fata la viteza noastra . Intraga lume ne priveste . Captam atentia . 
  Si azi e o zi in care as vrea sa fii aici . Cunosc o altfel de viata . Si cum jocul a inceput , corp stingher , chiar merita sa-l continuam . 
  Rup de oriunde cele doua cuvinte si ti le daruiesc : Te iubesc !


                                                               Ma numesc X . si atat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu