joi, 9 iunie 2011

It's something unpredictable . . .

"Dragi" X si Y ,


   Nu-mi sta in fire sa fiu asa , insa nu am altceva de ales . Voi imi creati aceasta stare ... Nu stiu cum sa va spun , dar chiar nu am nevoie de nicio privire aruncata din obligatie , de niciun salut ( si ala spus asa , fara voia voastra ) , de nicio vorba, cuvant venit din partea voastra .
   Asta sunt eu . Multe , altele ... Insa cu mine e altfel . Chiar daca voi nu intelegeti . Lacrimi , tristete , insa o urma de fericire ascuna in coltul gurii . Macar atat imi ramane .
   Am invatat sa ingor . E de 1000 de ori mai bine asa . Va invidiez , insa invidia mea nu are pic de rautate . Tineam la voi . DA ! Vorbesc la trecut . Voi sunteti ultimele fiinte care ar putea sa inteleaga ce e cu mine .
   Cu asta am spus tot ...
                                                                     

2 comentarii:

  1. sincer..mie mi-e asa greu sa ignor .sa ignor totul.si praful,care-mi strapunge ochii de atatea ori si imi provoaca mancarimi si imi vine sa ma zgarii,sa-mi sfasii pielea si so arunc,ca pe o carpa murdara.ma provoaca si ploaia,care imi displace asa mult ,pt ca ma face sa ma simt singura.singura asa cum sunt cand pledez in faza a mi de cuvinte care ma ard pe corzile inimii.incerc sa ignor si frumuseata pe care nu o am si felul de a fi atat de respingator pentru perdoanele pe care le iubesc.!se si simte,atunci cand ascult aceeasi melodie trista in loc sa fiu intr-un loc retras si plin de vibratii alaturi de cel pe care il iubesc si care ar trebui sa ma iubeasca.si da...sunt geloasa...pe fiecare fir de par care imi cade si pe fiecare parte neepilata a corpului.in acelasi timp nu ignor tacerea si strigatele care ma asurzesc cu problemele lor de sanatate,laringita lor acuta si grava lor acuzatie de molestare.nu pot sa ignor nici cerul,care se crede mai sus ca noi,si se uita abuziv si violent la mine si imi pune piedica atunci cand calc pe urmele unui viitor mai bun.si...nu ma ignor nici pe mine cand ascult mereu "asadarul" dintr-o replica carnoasa si cand mestec vorbele la metru si le scuip spre cine nu trebui.imi e atat de greu sa ignor lumea si sa o las sa mucezeasca in sucul ei acru.Nu ignor nimic...trec doar cu vederea peste lucrurile marunte,asemeni unor particule de inox si care stiu ca mereu au un sfarsit fericit.Si acel sf ma trezeste la o viata mai vie mai semnificativa.! mai neamara! totusi ma intreb nu ar fi mai bine sa ...ignor? nuuu! doare,dar nu..caci poate,asa voi fi si eu ignorata si nu-mi permit invizibilitatea,cand prietenia si dragostea ,macar a 4 persoane,e atat de presioasa!..:(:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. a 4 persoane? a 5. pentru ca suntem 5! 5 si atat! nici mai multe, nici mai putine! 5!

    RăspundețiȘtergere