vineri, 29 aprilie 2011

Si ploua...

 Si ploua...
 Picurii imi framanta auzul 
 Ma framanta si nu stiu de ce                                                       
 Incerc sa gasesc raspunsul
 Trairi-mi ciudate. De ce?
 Un fulger razlet mai apare , 

 In maini vreau sa-l prind ca pe-un fulg
 Sa-mi spuna ce e doar o-ntamplare
 A vremii ce e , a fiintei ce sunt.
 Du-ma fericire in sus
 Si arata-mi ceea ce ai
 Izbeste-mi tampla de apus
 Fereastra deschisa spre Rai .
 In noaptea asta-n care cad , 
 Atatia picuri nestiindu-si rostul , 
 In zori cand ziua va aprinde noaptea
 Atunci eu singura o sa gasesc raspunsul . 
 Dar inca ploua...
 Si singuratica sper
 Ca fumul noptii desarte
 O sa dispara sigur si el . 
 Si ploua...
 Aud inca picuri trosnind 
 Si simt un fel de disperare
 Trasar dintr-o data si spun :
"Sunt singura
 Si ploaia dispare..."




  ... Putina inspirtatie din ultimul dans al picurilor si din sunetul lor ambiguu . Gandurile si inspiratia si-au facut din nou treaba. Nu e chiar genul de poezie pe care-l scriu , insa asa am simtit in acel moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu