luni, 25 aprilie 2011

Fabrica de zambete

 Un zambet este intotdeauna esentialul. Esti platit cu un zambet  , ti se daruieste un zambet atunci cand esti trist , esti rasplatit cu un zambet , esti insufletit cu un zambet .
  Cu un zambet faci  fericiti o multime de suflte. Ai in jurul tau un  aeroport de pe care vin si pleaca zambete. 



       Fiecare dintre noi ar trebui sa aiba cate o "Fabrica de zambete " . Atunci cand esti trist , sa poti sa furi cate un  zambet si sa ti-l imprimi pe chip .
      Totodata un zambet este o modalitate necostisitoare de a-ti schimba infatisarea . 
       ZAMBETELE multumesc pe oricine ! Ele sunt fericirea care se afla chair sub nasul nostru ! 












 Fiecare dintre noi ar trebui sa fie cu zambetul pe fata tot timpul . Iar pentru cei care nu sunteti asa , va ofer o mica doza de zambete , cu care sa va alungati tristetea de pe chip . 
      ... Pentru mine zambetul inseamna totul . Daca zambesc am orice vreau . In primul rand sunt fericita. Iubesc sa am fericirea asezata imediat sub nasul meu . ZAMBETELE sunt alte lucruri care-si lasa o amprenta asupra sufletului meu. Si..da! Iubesc sa zambesc !

2 comentarii:

  1. Ador aceasta postare:X
    Cred ca e si din cauza ca eu cred acelasi lucru:)...
    Deci...sa zambim, oameni!...Suntem mai frumosi cand zambim:)

    RăspundețiȘtergere