sâmbătă, 23 aprilie 2011

Pentru ca ele merita


"Dar cu mine e altfel, e cu totul altfel. N-am ce sa unific. Nu sunt doar doi. Ele-eu-multele se uita unele la altele, se vad unele pe altele, se aud unele pe altele, se gandesc unele la altele si nu se cunosc, nu se cunosc."

               Noi facem exceptie de la regula









                                      




... Ele chiar si-au lasat amprenta asupra mea. M`au "transformat" din banal in ceva inexplicabil. Prin ele si cu ele am invatat sa 
traiesc altfel. Va iubesc , fetelor ! 

3 comentarii:

  1. NU POT SA CRED!
    Cu lacrimi care curg incet, incetisor pe obrajii mei, iti spun ca e minunat:X. E minunat ca ai postat asta pe un blog. E minunat ceea ce ai scris. E minunat:X... Tu esti minunata:X...Voi sunteti minunate:X. Va iubesc:*. Aceste lucuri, fie ele cat de mici, imi dovedesc ca va iubesc pe zi ce trece, mai mult, si mai mult...si nu vreau sa ne certam/despartim vreodata.
    PRIETENIE=IUBIRE

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai ma gandeam ca ar trebui sa incep cu asta.. si chiar de aici mi`a venit in minte titlul AMPRENTE.
    Si eu pe voi >:D<. Chiar ar fi frumos sa ramanem mereu prietene :* si nu numai ca ar fi..chiar va fi :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai niste colege superbe...dar in primul si primul rand iti sunt prietene...Sper sa fiti mereu asa :D

    RăspundețiȘtergere