joi, 31 mai 2012

Eu , om



Eu sunt creatura menita sa fie iubita , nu inteleasa .
As dori sa stiu de ce nu zambesc toti oamenii ,
Aud fosnetul aripilor unei pasari in zbor ,
Vad cativa nori care acopera cerul , 
Vreau sa culeg cateva flori , mi-e dor ,
Eu sunt creatura menita sa fie iubita , nu inteleasa .


Ma prefac ca nu vreau sa repet trecutul ,
Simt ca nu ma mai pot juca atat de mult cu mine ,
Ating realitatea prin bataile inimii ,
Ma ingrijoreaza ca avem prea putine cuvinte pentru a spune ceea ce gandim ,
Plang caci imi este greu , foarte greu sa uit ,
Eu sunt creatura menita sa fie iubita , nu inteleasa .


Stiu ca nu trebuie sa ma tem de ce urmeaza ,
Spun ca exista doua momente pentru mine : acum si pentru totdeauna ,
Visez la o ora de inot in apa marii ,
Ma straduiesc sa-i inteleg pe oameni ,
Sper ca am sa dansez vreodata in ploaie ,
Eu sunt creatura menita sa fie iubita , nu inteleasa .

Un comentariu:

  1. Bună! Eu sunt Zappy şi pe lângă blogul meu personal am mai creat un blog numit "Blogopoveşti" (aici: http://blogopovesti.blogspot.ro/).
    Pe acest blog invit şi alte persoane să scrie poveşti de orice gen. Nu cer zilnic sau săptămânal, ci atunci când este inspiraţie.
    Sper să te intereseze. Aştept un răspuns pe blogul cu poveşti. (că mai uit şi eu pe la cine am dat:D).
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere