luni, 24 octombrie 2011

Poveste de primavara


Mi-e frig ! Lumina-mi arde ochii !
E prea multa toamna !
Strang in maini o hartie
si gandul imi fuge departe . . .

Era o zi de primavara .
Inca imi simt inima de atunci
si sufletul care nastea iubire .
Acum , vocea mea ramane blanda .
Ochii imi fug in trecut .

Sunt un fost indragostit
intr-o noua toamna .
Si eternitatea e aproape de mine . . .
Inca ne putem vedea .

Erau zile in care
abia mai atingeam pamantul .
Si nopti in care
abia asteptam sa inceapa dimineata .

Numaram secundele ce treceau
si imi supraalimentam inima .
Erau aceleasi treceri ale timplui , mereu .
Noi eram aceasi .

Vocea imi scade usor .
Zaresc iubire in toamna 
si acelasi vant de afara
imi ingana pasii .

Privesc inapoi si nu mai vad nimic .
Ma doare perfectiunea !
Nu o mai simt acum , deloc .
Mi-e teama !

In unele momente
ma intreb daca e poveste .
Alteori merg cu picioarele pe pamant ,
iar inima imi inalta trairi .

E doar un joc cu mine !
Insa sufletul imi pune probleme . . .
Aud si acum bancile care ne strigau ,
absolutul nostru .

Uneori traiam numai eu .
El nu era prezent !
Ramaneam fara cuvinte
si-mi zgariam sufletul .

Treceam de la normalitate
la fericire suprema .
Am atins impreuna anormalul .
Am reusit sa poposim acolo .

Vedeam lumea doar
in ochii celulilalt .
Ne imbatam cu cele mai frumoase cuvinte 
si rupeam din noi , intregindu-ne .

Pastram in noi fiecare clipa
si o intensificam printr-un sarut .
Simteam doar aeul celuilalt ,
nu ne interesa ce era langa noi .

Priveam la aceleasi imagini ,
iar locul mi se parea un alt loc .
Noi , inca aceasi .
Imi iubeam inca sufletul .

In mine e frig acum !
Nu-i aud vocea ,
dar stiu ca se gandeste la noi .
Suntem departe . . .

Pastrez in mine toate clipele .
Mi-e dor de noi !
Cand nu sunt langa el ,
ma pierd , nu mai sunt la fel .

Incerc sa-mi revin .
Mi-e greu !
Timpul imi ingreuneaza gandul .
Primavara e departe . . .

Poate ca ea a insemnat iubirea !
Inca sper la un nou inceput .
E alta parte a sufletului .
Noi , aceasi , dar departe . 
                                                                                   ( 18 .  X . '11 )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu