miercuri, 4 aprilie 2012

Noroc / Durere


 As putea vorbi de noroc cum as putea vorbi despre mine . La fel si despre durere . Nu stiu ce am facut ca am dat de amandoua intr-un mod atat de placut , dar atat de fulgerator in acelasi timp .
 Vorbesc despre "noroc" ca si cum as fi dat de el pentru prima data in viata mea . Au trecut secunde , minute , ore , zile , luni . Si aici m-am oprit . Daca m-ai intreba de ce , crede-ma ca inca nu ti-as putea raspunde . 
 Iar cand ma gandesc la durere ... de fapt nu ma pot gandi . O simt ! Si nu spun tot .. Daca ar fi sa vorbesc despre ea , nu ar exista cuvinte . 
 Insa , poate ca dupa lunile alea de noroc .. trebuia sa cada de undeva durerea sa nu ne plictisim . Ca stii , monotonia ne cam mananca zilele .

 " Iubeste mainile si ochii
Si iarta-le daca durera
Ca ti-am plecat va fi mai mare
Decat norocul , decat norocul
C-am venit . "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu