vineri, 20 ianuarie 2012

Si daca . . .

 Nu-mi imaginasem pana azi cum intr-o sala aglomerata , plina cu oameni , versurile lui Eminescu imi pot reaminti momente pe care le traisem impreuna . Fara sa vreau , mi s-a nimerit una dintre cele mai sugestive poezii ale sale  , si anume "Si daca .." .
 Eminescu nu e poetul meu preferat , insa versurile acestuia mi-au (re)deschis trecutul si m-au facut pentru cateva momente sa cad din nou in nostalgie . . .
 Abia acum imi dau seama ce am spus prin acele versuri . Stiu ca ai auzit . . .

" Si daca ramuri bat in geam
Si se cutremur plopii ,
E ca in minte sa te am
Si-ncet sa te apropii .

Si daca stele bat in lac
Adancu-i luminandu-l ,
E ca durerea mea s-o-mpac
Inseninandu-mi gandul .

Si daca norii desi se duc
De iese-n luciu luna ,
E ca aminte sa-mi aduc
De tine-ntotdeauna . "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu