luni, 30 mai 2011

Comete de iluzii

                                                          Eu scriu . Si scrisul meu e un fel de mine .

  Se numea  "X" ,
  
  Stii ? Viata e departe . Nu am intalnit-o inca . Unde pleci ? Nu vezi ca nu am terminat ? Un gand tulburat de prea multe altele . Oare de ce scriu ? Ma regasesc , nu de alta . Incep sa smulg din cuvinte putin cate putin . Chiar nu are rost sa scriu tot . Nimeni nu intelege ce e aici . Oricum , nu valoreaza nimic. 
 Te numeai "X" . Doar atat cunosteam . Vroiai altceva ? Chiar ignor acest lucru . Nu am de ce sa stiu mai multe .
 Unii imi spun ca nu are rost . Dar ceva din interiorul meu ma impinge spre a face asta . M-am plictisit ! 
                 
                                                                          Love , M.
                                                
                                                                                                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu